Faq - často kladené otázky
CHCEL BY SOM SI KÚPIŤ PRODUKT THUASNE, PREDÁVATE ICH PRIAMO KONEČNÉMU SPOTREBITEĽOVI?
Produkty Thuasne sú zdravotníckymi pomôckami, ktoré sú hradené z verejného zdravotného poistenia, preto ich môže predávať iba zdravotnícky pracovník vo výdajni zdravotníckych pomôcok alebo v lekárni s možnosťou výdaja zdravotníckych pomôcok, ktorý Vám tiež poskytne všetky odborné rady týkajúce sa ich použitia. Všetky potrebné informácie rovnako získate aj u odborného lekára, ktorý Vám pomôcku odporúčal (predpísal).
KDE NÁJDEM PREDAJCU, KTORÝ MI MÔŽE ZABEZPEČIŤ DODANIE PRODUKTU?
Naše produkty sú dostupné vo všetkých výdajniach zdravotníckych pomôcok alebo lekárňach s možnosťou výdaja zdravotníckych pomôcok. Zdravotnícki pracovníci v týchto prevádzkach Vám poradia pri výdaji produktu, ktorý Vám odporučil alebo predpísal odborný lekár. V prípade, že produkt je momentálne nedostupný, je možné ho objednať. Každá objednávka, ktorá je potvrdená našim oddelením zákazníckeho servisu do 12:00 je expedovaná v ten istý deň a v priebehu nasledujúceho dňa je doručená do výdajne zdravotníckych pomôcok alebo lekárne, kde si následne môžete objednaný produkt vyzdvihnúť.
KÚPIL SOM SI VÝROBOK A MYSLÍM SI, ŽE JE CHYBNÝ, ALEBO MI VEĽKOSŤ NESEDÍ. AKO MÁM POSTUPOVAŤ?
Značka „vyrobené v Thuasne“ je po celom svete založená na extrémne vysokých normách kvality.
Z úcty k pacientovi spoločnosť Thuasne vždy vyrába tie najdokonalejšie produkty. Ak si myslíte, že produkt, ktorý ste si zakúpili je chybný alebo Vám nesedí, neváhajte ho reklamovať v lekárni alebo výdajni zdravotníckych pomôcok, kde ste ho zakúpili. Odborný personál Vám ochotne vyjde v ústrety. Ak ste produkt kupovali prostredníctvom nášho e-shopu, postupujte podľa pokynov k vráteniu tovaru na tomto odkaze https://thuasnemedical.sk/vseobecne-obchodne-podmienky/#vratenie_reklamacia
MÔŽETE MI POSLAŤ KATALÓG VAŠICH PRODUKTOV?
Všetky naše produkty sú k dispozícii na tejto webstránke https://sk.thuasne.com/sk. Tlačené katalógy sú k dispozícii u našich odberateľov.
AKO MÁM MÔJ PRODUKT ČISTIŤ?
Väčšinu našich produktov je možné prať v práčke pri teplote 40 °C. Odporúčame Vám však pozrieť si piktogramy údržby, ktoré sú viditeľné na štítku každého produktu. Ak sa odporúča ručné pranie, používajte mydlo bez aviváže a bieliaceho prostriedku, dôkladne produkt opláchnite vlažnou vodou, ľahko ho vyžmýkajte a vysušte ho mimo dosahu zdroja tepla.
KTORÝ PRODUKT JE NAJVHODNEJŠÍ NA MOJU DIAGNÓZU?
Oprávnenie predpísať najvhodnejší produkt má Váš lekár. Pozná Vašu chorobu, jej priebeh a pravidelne s Vami komunikuje. Preto je tou najpovolanejšou osobou, ktorá odpovie na všetky Vaše otázky o najvhodnejšom produkte.
AKÁ JE ZÁRUKA NA MÔJ PRODUKT THUASNE?
Na väčšinu produktov sa vzťahuje podľa Obchodného zákonníka záruka 2 roky.
Na niektoré výrobky sa vzťahuje výnimka:
- na textilné a silikónové výrobky pri správnom použití platí záruka v dĺžke 6 mesiacov (na funkčnosť kompresívnych materiálov)
- teplomery majú v závislosti od modelu záruku 2 až 3 roky, tlakomery 5 rokov
- naše výrobky proti preležaninám majú v závislosti od modelu záruku od 1 do 3 rokov
STRATIL SOM NÁVOD NA POUŽITIE K MÔJMU PRODUKTU
Vyplňte formulár na stránke kontakt alebo nás kontaktujte telefonicky a my Vám nový návod pošleme poštou alebo e-mailom.
VYRÁBATE PRODUKTY NA MIERU? AK ÁNO, SÚ ZA ROVNAKÚ CENU AKO ŠTANDARDNÝ TOVAR?
Máme špecializovaný sortiment vyrábaný na mieru (odkaz na stránku s prezentáciou výroby na mieru, jedná sa o kompresívne pančuchy a návleky na liečbu cievnych a lymfatických ochorení a kompresívne odevy na liečbu jaziev po popáleninách). Obráťte sa na Vášho zdravotníckeho pracovníka alebo odborného lekára, ktorý vykoná konkrétne merania a na požiadanie vytvorí cenovú ponuku.